Kompanija "Bambi" iduće godine investiraće 10 miliona evra u novu proizvodnu liniju, najavio je danas Danijel Boehi, generalni direktor “Knjaz Miloša” i direktor za operacije kompanije “Bambi”. Nove investicije i inovacije, kako kaže Boehi su najbolji odgovor na krizu, a nova proizvodna linija obezbediće proširenje asortimana i dalja širenja kompanije na evropska tržišta. “Bambi” je dobar brend i svi ga vole, a ista situacija je i sa “Knjaz Milošem”, gde se izdvojio brend “guarana”. Uprkos krizi, ona nije uticala na poslovanje ove dve kompanije, koje su zabeležile rast prodaje i prihoda. Ove godine “Bambi” je lansirao i veliki broj novih proizvoda, koji su plasirani po odličnim cenama i tako su privukli kupce.
Kompanija "Bambi" iduće godine investiraće 10 miliona evra u novu proizvodnu liniju - najavio je danas Danijel Boehi, generalni direktor “Knjaz Miloša” i direktor za operacije kompanije “Bambi”.
Nove investicije i inovacije, kako kaže Boehi su najbolji odgovor na krizu, a nova proizvodna linija obezbediće proširenje asortimana i dalja širenja kompanije na evropska tržišta.
- “Bambi” je dobar brend i svi ga vole, a ista situacija je i sa “Knjaz Milošem”, gde se izdvojio brend “guarana” - ističe on.
Uprkos krizi, ona nije uticala na poslovanje ove dve kompanije, koje su zabeležile rast prodaje i prihoda. Ove godine “Bambi” je lansirao i veliki broj novih proizvoda, koji su plasirani po odličnim cenama i tako su privukli kupce.
- “Bambi” raste po tržišnom učešću, dok “Knjaz Miloš” zadržava poziciju - kaže Boehi.
Prognozirajući 2014. Boehi ukazuje da će ona biti teška za poslovanje.
- Iako za to postoji velika šansa, tek za dve godine, trebalo bi očekivati konsolidaciju tržišta, a tada bi mogli da uzmemo u razmatranje potencijalne akvizicije - zaključuje Danijel Boehi.